Daaglikse Heuningdruppels

 


... soeter as heuning, as druppels uit 'n heuningkoek (Ps 119:11)

Die daaglikse heuningdruppels is ook op ons Facebook-groep. Klik hier:


Duplisering en verspreiding word toegelaat sonder veranderinge en met verwysing na die outeur (Wilna / Willem Botha) en webruimte (www.heuning.co.za)


Dit was Hy of ek... 
Hierdie stelling klink amper soos iemand wat uit selfverdediging iemand anders gedood het. Kyk na hierdie toneel wat lank gelede op Golgota afgespeel het. 
Luk 23:37 "... As jy die koning van die Jode is, red jouself.
Luk 23:39 "Een van die misdadigers wat daar gehang het, het Hom gelaster deur te s: Is jy dan nie die Christus nie? Red jouself en ons ook!
Hierdie toneel speel natuurlik tydens die kruisiging van Jesus Christus af, waar eers die soldate, en dan een van die misdadigers langs hom spottend s: As jy dan die Seun van God is, red jouself, en sommer vir ons ook. 
Jy sien, dit was Hy of hulle! Dit was ook Hy of ek. As Hy nie gesterf het nie, het hulle gesterf aan die ewige dood. As Hy homself sou red, en weggestap het van daardie kruis af, het almal alles verloor, ook ek en jy. En so ook die misdadiger wat gevra het om saam met Jesus in die paradys te wees. As dit gebeur het, was ek en jy totaal vasgevang in die Wet, en hoewel die wet goed is, is dit onmoontlik om dit na te volg. 
Jesus moes dus nie "gered" word nie, anders het ek en jy die Ewige lewe gemis en is ons ook nie gered nie. So swaar as wat daardie pad moes wees, het Jesus besluit dat Sy "redding" ons verdoemenis sou wees en daarom moes Hy eenvoudig sterf. 
Dis eenvoudig, dit was Hy of ek, en as jy onwrikbaar DAARAAN kan vashou, begin jy so ietsie van genade verstaan. Ek weet net nie of ek dankbaar genoeg is vir Sy keuse nie. ~ Willem Botha, 20/02/2018

Nog n paar lekker Gs wat ek vir my gevat het vir 2018 is gelyk, glad en gematig. Jip, dis seker hoe ons almal droom ons jaar moet lyk. Niks hobbels en opdraandes wat ons moet oor nie. Niks hindernisse en hekkies wat ons kan stuit nie. Niks afgronde wat ons kan bangmaak nie. Niks probleme, niks vrees, niks teleurstellings, niks trane, niks verlies. Maar helaas, ons weet maar al te goed dat daar geen waarborg is vir so n gladde en gematigde lewenspad nie. Terwyl ons hoop en glo en vertrou dat niks slegs op ons wag nie, moet ons egter gereed wees om die trauma en teleurstellings van die lewe te hanteer. Ons moet op die gladde paaie oefen om op die Here te vertrou, ons moet in die gematigde tye leer om aan die Here vas te hou, ons moet op die gelyk vlaktes ons o oefen om die Here raak te sien sodat ons in die moeilike tye sal wt waar ons hulp vandaan sal kom, sodat ons in die gevaarsones sal wt dat die Here ons sal deurdra, sodat ons in die swaarkry sal wt Sy arms is onder ons, sodat ons in die hartseer sal wt Hy sal die trane afdroog. Selfs al gaan ek deur donker dieptes, sal ek nie bang wees nie, want U is by my. In U hande is ek veilig. (Ps. 23:4) ~ Wilna Botha, 19/02/2018

Ek het niks verkeerd gedoen nie 
Nou ja, niemand kan s ons het nie die afgelope paar dae opwindende tye beleef in die politiek nie! Een frase wat seker baie lank in ons gedagtes sal wees is: "Ek het niks verkeerd gedoen.... Rrig? Sjoe. Dit het my nogal met verwondering vervul! Totaal onskuldig! Maar soos jy weet is daar 'n teks in die Bybel vir elke moontlike scenario in hierdie lewe, en toe ek hierdie pure onskuld hoor, het ek lekker gegiggel en aan hierdie teks gedink.

Spr 30:20 Die ontroue vrou het haar eie manier: sy eet en vee haar mond af en s: Ek het niks verkeerds gedoen nie.
Is dit nie SO waar in die lewe nie? Lieg 'n paar keer oor 'n saak en dit word jou waarheid. As jy eenkeer oor iets drooggemaak het en jy kom daarmee weg, word dit 'n gewoonte. Naderhand weet jy nie eers meer waaroor jy vergifnis moet vra vir die Here nie want jy raak totaal afgestomp vir wat reg en wat verkeerd is. En ja ek praat van myself. 
Miskien moet ons maar net weer gaan dink oor ons lewe en goeie introspeksie hou, anders s ons ook soos die ontugtige vrou: Ek het niks verkeerd gedoen nie... ~ Willem Botha, 15/02/2018


Twee groot en belangrike en heerlike Gs is goedheid en guns. Hulle kom natuurlik uit Ps. 23:6 wat s: Net goedheid en guns sal my volg al die dae van my lewe. Ek glo en verwag dat die Here se goedheid en guns my elke dag sal inwag n dat dit my sal volg. Ek kan nooit daarvan ontsnap nie! Dis soos wanneer daai frats golf in die see mens partykeer van voor en van agter tref! Sy goedheid, Sy liefde, Sy genade-golf is daar vir jou ook! Dit maak n pad oop voor jou en as jy omkyk sal jy sien dat dit jou agtervolg. Hierdie twee Gs moedig my ook aan om nie net aan die ontvangkant daarvan te wees nie, maar om vrygewig te wees met goedheid en guns. So baie mense is arm aan liefde, genade en deernis. Kom ons deel bietjie van hierdie twee Gs uit met woorde n dade. ~ Wilna Botha, 14/02/2018

Moenie tot bekering kom nie... 
Okay okay, moet my nou nie verwurg nie. Natuurlik moet jy tot bekering kom, en om te glo in Jesus as Saligmaker is al wat nodig is. Daar is vele tekste wat dit vir jou duidelik uitspel. Hier is net een van baie. 
Joh 6:35 "Maar Jesus s vir hulle: Ek is die brood wat lewe gee. Wie na My toe kom, sal nooit weer honger kry nie, en wie in My glo, sal nooit weer dors kry nie." 
As jy daardie "Brood" aanneem is jy gered, maar daar is natuurlik ander voorwaardes waarop ons nie nou sal ingaan nie.

Maar, ek s weer, moenie tot bekering kom as-
* Jy dink die Here gaan skielik al jou probleme oplos nie
* Jy dink dat geen trauma op jou pad gaan kom nie 
* Jou finansies buite beheer geraak het en jy dringend hulp soek nie 
* Jy net tydelik 'n reddingsboei nodig het nie
* Jy bang is vir die hel nie, dis wonderlik om nou reeds 'n pad met die Here te stap
* Mense jou bang praat oor die eindtyd nie 
* Omdat jy bang is vir die bose nie. Jy hoef nie in vrees te lewe nie
* Jy dink dis 'n nuwe mode nie 
Die Here wil jou by Hom in die paradys h en dit gaan WONDERLIK wees, maar dis nou reeds wonderlik om 'n pad met die Here te stap. Bekering het niks te doen met materile voorspoed, of die gebrek aan slegte dinge hier en nou nie. Daar sal steeds net soveel uitdagings op jou pad kom, maar dis baie makliker om dit saam met Hom te stap. ~ Willem Botha, 13/02/2018


Hier is nog n klompie van my 2018 Gs: genotvol, grappig en gewaagd. Daarsy! Ek wil beslis sorg dat ek die lewe geniet, dat ek baie lag en so nou en dan ietsie buitengewoon en anders doen. Kyk, die Bybel praat tog ook daarvan: Ek het vreugde aanbeveel: daar is niks beter vir die mens in hierdie wreld nie as dat hy eet en drink en vrolik is onder al sy geswoeg tydens die lewe wat God hom in hierdie wreld gee. (Pred. 8:15) Elders in Prediker s dit ook dat dit n gawe van die Here is dat ons goeie dinge mag geniet. Ja, ek weet ons moet werk. Ja, ek weet die daaglikse roetine is sieldodend. Ja, ek weet lekker dinge is duur. Ja, ek weet ons verpligtinge rus swaar op ons. Raak egter bietjie kreatief, waag dit om iets nuuts te doen. Geniet klein en eenvoudige dingetjies, kyk n fliek, lees n grappie boek, kuier saam met iemand wat jou laat ontspan en by wie jy jouself kan wees, geniet iets in die natuur. Doen vir n slag iets anders, doen gewone dinge maar op n nuwe plek, draai die roetine bietjie om. Ek lees nou die dag di vraag wat iemand vra: Wanneer laas het jy iets vir die eerste keer gedoen? Daai is nou vir jou n toets vir genotvol, grappig en gewaagd! Waag bietjie om iets vir die eerste keer te doen. Lag en geniet dit! ~ Wilna Botha, 12/02/2018

Op die regte tyd
Soms lees jy 'n teks raak wat jou so aanraak, en soveel sin maak, dat jy nie kan glo dat hy nog altyd vir jou wegkruip nie.
2 Kor 6:2 Hy s: Op die regte tyd het Ek jou gebede verhoor, en op die dag van redding het Ek jou gehelp. Kyk, nou is dit die regte tyd, nou is dit die dag van redding.

Ongelooflik! Op die regte tyd... Nie op my tyd nie, op God se tyd, bring hy redding en uitkoms. En kyk mooi wat s Hy: "Op die regte tyd het ek jou gebede verhoor". Word jy ook soos ek verskriklik ongeduldig en selfs moedeloos as die uitkoms nie dadelik kom nie? Daai "gebede wat teen die plafon vasslaan" gevoel. Of, die Here hoor my nie! 
Nee, ek lees hier dat die Here ons gebede hoor, maar die tyd is nog nie reg vir uitkoms nie. Dalk moet daar eers ander dinge in plek val wat 'n invloed op hierdie uitkoms het. Dalk is ons self nog nie gereed vir uitkoms nie. Ek dink dit wys juis hoe goed die Here in beheer is, en dat Hy elke oomblik aan jou dink tydens Projek Uitkoms. Ons moet net leer om geduldig te wag. 
En dan kom daardie wonderlike laaste woorde van hierdie teks: "Kyk, nou is dit die regte tyd, nou is dit die dag van redding." Uiteindelik! Wonderlik! Hallelujah! Het jy dit ook al ervaar? Die Here is altyd betyds! Soms ook maar net, maar dis steeds betyds. Sterkte as jy nog bietjie moet wag! ~ Willem Botha, 08/02/2018


Dwaasheid 
Kyk, as daar nie 'n God is nie, is ons die grootste dwase denkbaar. Hier spandeer jy nou 'n paar minute om hierdie stukkie te lees, jy lees die Bybel, gaan kerk toe, praat in jou binnekamer met iemand wat nie bestaan nie, bid as iemand siek is (en dan sterf die persoon boonop), gee van jou inkomste vir 'n dwase instansie en glo jy gaan na jou afsterwe na een of ander hemelse hotel toe. Net om te sterf soos 'n hond. Dis nou die siening van die ongelowige. 
Aan die ander kant s ons die ongelowige is dwaas. Het niks om aan vas te hou nie, sien geensins wonderwerke raak nie, leef vir die aardse plesier, net om dan vir ewig en ewig in 'n aaklige plek deur te bring. Ons glo hulle mis uit op die heerlikheid van God se teenwoordigheid, weet nie teenoor wie om dankbaar te wees nie, het geen anker as die stormwinde waai nie en dwaal eintlik maar doelloos rond. Hulle glo ook alles het toevallig ontstaan en dat daar niks verstommend is aan lewe, of selfs sterwe nie. 
Weet jy, ek en jy sal hulle moeilik oortuig, en daarom noem ons hulle dwase. God self doen dit ook. 
Ps 14 : 1 "Vir die koorleier. Van Dawid. Die dwaas dink daar is geen God nie. Dwase mense vernietig alles; wat hulle doen, is 'n gruwel vir die Here. Daar is nie een wat goed doen nie." ~ Willem Botha, 07/02/2018


Hier is nog n G vir 2018: Genoeg. Mag jy genoeg h so het iemand my toegewens op my verjaardag. Genoeg geld? Genoeg tyd? Genoeg energie? Genoeg werk? So toe wonder ek:  hoeveel sal nou eintlik genoeg wees? Wil ons nie maar altyd meer van alles h nie? Nul in die bankrekening  word dikwels n ander, hor bedrag,. Gelykbreek word elke maand verder gedruk. Genoeg kos in die yskas is eers wanneer die tweede yskas k vol is. Genoeg klere is as die spaarkamer kas ook vol is. Genoeg vakansie is as ek nou alreeds  volgende Desember sn bespreek en betaal het. Ek weet nie wanneer is genoeg genoeg nie. Kyk, Prediker praat ook daaroor: Die mens vir wie geld alles is, het nooit genoeg geld nie; die mens vir wie rykdom alles is, kry nooit genoeg in nie. Ook hier kom dit tot niks. (Pred. 5:9) Ek is bang ons oorvloed en ons gejaag na meer laat uiteindelik n bitter, onvergenoegde smaak in die mond wanneer belangrike dinge afgeskeep word, wanneer prioriteite skeefgetrek word, wanneer ons nie elke dag dankbaar is vir die daaglikse brood nie, wanneer ons nie afhanklik is van die  Here vir elke dag se vars porsie genade en goedheid nie. Spreuke s so mooi: Laat my nie ryk of arm wees nie. Gee U my net wat ek elke dag nodig het, sodat ek nie ryk word en ophou om U lief te h nie, of arm word en begin steel en so u wet oortree nie. (Spreuke 30:9) Ek gaan liewer streef na genoeg  liefde, vrede, geduld, genade; genoeg dankbaarheid vir wat ek is en wat ek het; genoeg  tevredenheid met my omstandighede.  Gratitude unlocks the fullness of life. It turns what we have into enough, and more. It turns denial into acceptance, chaos to order, confusion to clarity. It can turn a meal into a feast, a house into a home, a stranger into a friend. ~ Wilna Botha, 06/02/2018

Vuisvoos 
Ek is seker jy voel ook soos ek soms voel. Absoluut vuisvoos geslaan deur die korrupsie, misdaad en algemene onregverdigheid in ons land. Vuisvoos belasting betaal, moedeloos geslaan deur die wette wat jou totaal onderdruk. Jy mag eintlik nie werk h nie, jy mag nie grond besit nie, jy mag nie meer dit besit waarvoor jy so hard gewerk het nie. Jy mag net belasting betaal. Hopeloos en hooploos. 
Maar is dit al wat waar is? Toe ek my gedagtes bymekaar gesit het om hierdie stukkie te skryf, het ek besluit ek skryf vandag prontuit die Klaaglied van Willem. Ek gaan presies s wat ek voel en basta! 
Maar ai, hoe vinnig werk die Here met my gal toe ek besef dat ek onder die rykste 10% van die wreldbevolking tel. Ja jy ook, as jy vanaand onder 'n dak slaap (al is dit nie jou eie dak nie), in 'n badkamer bad of stort, en nog boonop 'n ryding of drie besit. Nie te praat van kos vir 'n paar dae nie! 
Maar tog pla hierdie ander goed my, en daarom wil ek ook bid vir nuwe deurbrake, nuwe leiers wat nie ons land verwoes nie, misdadigers wat hulle bose bedrywighede los en vir voorspoed vir ALMAL in ons land! 
Maar die Here is nie klaar met my gedagtes nie. Hy herinner my toe sommer dat ek moet waak om nie ook deel te neem aan verkeerde dinge nie en nie self verval in praktyke wat teen die wet is nie. Jy weet mos, ons kom weg met daardie klein, onbenullige goedjies, maar dis net so verkeerd! 
"Here maak asb ons land skoon van al hierdie dinge wat ons soveel skade berokken, en help my om te sorg dat ek presies so leef as wat ek van ander verwag". ~ Willem Botha, 05/02/2018

Die volgende G wat van groot belang is vir 2018 is geloof. Ek is s bly dat iemand my n jaar van groot geloof toegewens het op Nuwejaarsdag. Ek hoop vir groter geloof. Ek bid vir dieper geloof. Meer van di reddende geloof in Jesus Christus se vryspraak en verlossing. Ek wil glad nie twyfel aan die waarheid van die evangelie en die egtheid van God se Woord nie. Mag daai geloof elke oomblik soos n skild in my hand wees (so Ef. 6:16 s), soos n borsharnas oor my hart om my lewe te beskerm (soos 1 Tess. 5:8 s). Ek hoop egter ook vir meer vertrou-geloof in wie God is en vaste sekerheid dat Hy sal doen wat Hy belowe; groter geloof dat Hy in beheer is, dat Hy by my is, dat Hy alles ten goede sal laat meewerk; sterker vertroue dat Sy krag my sal regop hou, dat Sy arms altyd onder my sal wees. Dat my geloof nie op die wysheid van mense gegrond sal wees nie, maar op God se krag (1 Kor. 2:5). Ek hoop dat my geloof nie bepaal sal word deur dit wat sigbaar en logies voor my is nie, maar deur my vertroue in en hoop op die Almagtige God. Ek wil ook graag hoor dat die Here vir my s: ... wat jy geglo het, sal gebeur (Matt. 8:13) of ... jou geloof is groot. Jou wens word vervul. (Matt. 15:28). Ek is egter ook maar al te bewus van die feit dat daar geloof-toetse oor my pad kan kom. Ek bid dat ek sal deurdruk en sterker ander kant sal uitkom. My versugting tot die Here is altyd: Ek glo, Here, kom my ongeloof te hulp! (Mark 9:24) ~ Wilna Botha, 01/02/2018

So bang soos die duiwels vir 'n slypsteen...
Hierdie is 'n bekende uitdrukking wat nie juis sin maak nie. Hoekom op aarde sal die duiwel bang wees vir 'n slypsteen? Natuurlik het oom Google toe 'n verduideliking gegee wat daarop neerkom dat die spreekwoord iewers uit die Middeleeue kom, maar dis 'n snaakse storie wat die liewe oom maar self vir jou moet verduidelik. Wat net vir my vreemd is, is dat so baie mense SO bang vir die duiwel is, as - wel - "die duiwel vir 'n slypsteen". En dit terwyl Jesus hom totaal verslaan het aan die kruis. Die duiwel word om elke hoek en draai gesoek (en blykbaar soms gekry), hy kry die skuld vir baie dinge wat ek dink maar ons eie skuld is, en sy krag en mag word wyd verkondig! Ek het al selfs gehoor hoe mense hom bestraf terwyl hulle besig is met 'n gebed tot God. Ek verstaan nie daai een nie.
Nee wat, sy tande is getrek. O skuus, hoe s jy nou? Ooooo, daai teks wat s dat hy rondloop soos 'n brullende leeu? Natuurlik! Ja dis waar, maar het jy die woord "soos" gesien in die teks? Soos 'n leeu? Wel, ek ken die Leeu van Juda, en hy is baie sterker en groter en magtiger as daardie na-aper! Dis die regte egte LEEU, en Hy is aan jou kant.
Terug na die slypsteen. Ek dink die duiwel sidder nogal oor hierdie teks:- 
HEBRERS 4:12 "Die woord van God is lewend en kragtig. Dit is skerper as enige swaard met twee snykante en dring deur selfs tot die skeiding van siel en gees en van gewrigte en murg." 
Ek dink as die Here daardie swaard skerpmaak op Sy slypsteen, kan ek nogal dink die duiwel is so bang vir die Here soos "die duiwel vir 'n slypsteen".
So, jy het daardie swaard in jou hand as jy die Bybel opneem en jy hoef niks te vrees nie! En as jy dit lees, is jou slypsteen kliphard aan die werk, en dan is die duiwel nogal bang, soos..... jy weet wat. ~ Willem Botha, 31/01/2018

Nog n belangrike G vir 2018 is gesin. My gebed is dat ons almal gesonde gesinne sal h en dat dt die kern sal vorm van n gesonde gemeenskap. Ek bid dat die Here ons gesinne sal sen, dat ons elke dag sal hande vat en saam bely: Wat my en my gesin betref, ons het ons keuse klaar gemaak, ons gaan die Here dien. (Jos. 24:15) Die intieme kringetjie van n  gesin is bedoel om  die veilige hawe te wees teen die aanslae en eise van die wreld en sy dinge. Dis veronderstel om  n rusplek te wees waar jy net jouself kan wees, sonder enige voordoen, sonder enige kompetisie. Dis n oefenplek vir die lewe, waar jy jou gedagtes kan toets, jou drome kan bekend maak, jou vrese kan ontbloot sonder enige vrees vir veroordeling. Die sekuriteitsgebied van n  gesin is waar ons vir mekaar opkom, mekaar beskerm, waar ons n span is wat saamstaan. Die gesin is n  heilige plek waar ons vir mekaar bid as een swak is, waar ons mekaar ophelp as een geval het. Die gesin is daai driedubbele tou waarvan Pred. 4:12 praat: Een alleen kan oorweldig word, twee saam kan weerstand bied. n Driedubbele tou breek nie maklik nie. ~ Wilna Botha, 30/01/2018

Here, streel net my hare
Ons is besig met 'n bediening by 'n ouetehuis in die stad, en na 'n boodskap s 'n dame (in trane) vir Wilna dat sy nie hierdie ingewikkelde goed in die Bybel verstaan nie. Sy s dat sy net 'n prentjie sien van hoe sy langs Jesus sit en Hy haar hare streel. En sy vra: Is dit genoeg?
Sjoe, is dit genoeg? Ja, duisend maal ja! Wat my toe laat dink aan die verhaal in Lukas van Marta en Maria, twee susters by wie Jesus aan huis gekom het. 
Luk 10: 38 - 42 "Op hulle reis het Jesus in 'n dorp gekom waar 'n vrou, Marta, Hom as gas ontvang het. Sy het 'n suster gehad, Maria, wat aan die voete van die Here gaan sit en na sy woorde geluister het. Maar Marta was baie bedrywig om alles klaar te maak. Sy kom toe daar staan en s: Here, hinder dit U nie dat my suster my alleen laat bedien nie? S sy moet my kom help! Maar die Here antwoord haar: Marta, Marta, jy is besorg en bekommerd oor baie dinge, maar net een ding is nodig. Maria het die beste deel gekies, en dit sal nie van haar weggeneem word nie.
Is dit nie 'n kosbare insident wat hier afspeel nie? Dis presies wat hierdie dame in die ouetehuis ervaar, en die Here sal dit nie van haar wegneem nie. Net so is ons ook so aan die woel en werskaf, dat ons nie by Jesus se voete uitkom nie. Ons stoei en stry so oor die dinge van die Here, dat ons daardie eenvoudige aanraking van Hom mis. 
Laat Hom net toe om jou hare te streel, en luister na Sy woorde, soos Maria. Dis waarskynlik die naaste wat jy aan Hom kan kom. En ja, dis heeltemal genoeg! ~ Willem Botha, 29/01/2018

Die volgende G in my 2018 lysie is gesondheid. Terwyl ek die afgelope paar dae olik is en gestrem word deur pyn en nie kan beweeg soos altyd nie en bietjie afhanklik is van ander om basiese goedjies gedoen te kry, is ek sommer baie bewus van die belangrikheid van hierdie G. Ek besef ek waardeer nie gesonde dae genoeg nie. Ek besef ek waardeer nie dokters en toegang tot mediese sorg genoeg nie. Ek besef ek het nie genoeg simpatie met mense wat siek is nie. Ek besef ons is almal ewe kwesbaar en ons gesondheidstoestand kan in n oogwink verander. Die sekerheid wat ek egter het, is dat ons kan uitroep na die Here uit ons siekbed, dat ons kan pleit vir sy aanraking en genesing, dat Hy elke stukkie van ons liggaam ken en dat niks vir Hom verborge is nie, dat niks vir Hom onmoontlik is om te genees nie. Hoekom hy toelaat dat ons siek word, hoekom almal nie gesond word nie ... daai antwoorde het ek nie. Wat ek wel weet is dat Hy daar by jou is in jou siekekamer. Ek sien in my geestesoog dat hierdie teks waar word: Whenever were sick and in bed, God becomes our nurse, nurses us back to health. (Ps. 41:3, The Message) en ek kan Hom maar net hoor s: My genade is vir jou genoeg. My krag kom juis tot volle werking wanneer jy swak is. (2 Kor. 12:9) ~ Wilna Botha, 25/01/2018

Wie se land is dit die? 
Wel, as jy vir verskillende mense hierdie vraag vra, gaan jy verskillende antwoorde kry. Almal van ons (ja ek en jy ook), wil hierdie land vir onsself toe-eien en niemand anders 'n plekkie gun nie. Ek is hier gebore, ek werk hier en betaal my belasting hier (ek bely dat dit met 'n swaar hart is), en so ook my pa en nog agt geslagte voor hom. 
So kan meer as 50 miljoen mense s en daarom moet ons vir almal 'n plekkie gun. In Spreuke is daar 'n teks wat dit anders benader. 
Spr 2:20-21 "Loop jy liewer die pad van die goeie mense, bly op die paaie van die regverdiges, want die opregtes sal die land bly bewoon, di wat onberispelik leef, sal ongehinderd gelaat word". 
Hoe wonderlik sou dit wees as ons almal hierdie reguit pad kon loop? Hoe ongelooflik sou hierdie land nie wees nie? Hoeveel welvaart sou hier nie wees nie? Hoe lekker as daar nie misdaad was nie? 
"... die opregtes sal die land bly bewoon."
Ek wil elke dag daarna streef om in alle opsigte opreg op te tree en te leef, want dan is hierdie belofte van God vir my ook waar. ~ Willem Botha
, 25/01/2018

My volgende G wat vriende my toegewens het vir 2018 is gesend. Mag jy gesend wees. Nou ja, hierdie wens vat ek met n oop hart en oop arms vir myself en vra die Here dat Hy my elke dag sal sen. Nie met di dinge wat ek as seninge tel nie, nie met seninge wat ek in ander se lewens sien nie, maar di wat Hy vir my persoonlik in sy stoorkamer gereed het. In die Here se hand is alles wat ek nodig het, alles wat my staande kan laat bly, alles wat my geluk, hoop en vrede kan gee. Vriend, weet vir seker dat die Here ons vandag wl sen.  Hy sal Sy hand oopmaak en goedheid en genade oor jou en oor my uitstort.  Die Here dink aan ons: Hy sen ... Hy sen di wat Hom dien, klein en groot (Ps. 115:12) Mag ons elke dag Sy seninge raaksien en waardeer en Hom daarvoor eer. ~ Wilna Botha, 23/01/2018

Die ongelowiges
Die ongelowiges vra my maklik vas. Ek was al in vele gesprekke waar mense hamer op 'n sensitiewe onderwerp, die vraag: Waar was die Here toe daar moeilikheid gekom het? Hoekom laat 'n liefdevolle God trauma toe? Hoekom beskerm Hy nie Sy kinders nie? Hoekom gebeur natuurrampe? Hoekom gebeur niks sleg met die slegte mense nie, maar Sy kinders wat Hom getrou volg kry dikwels swaar.
Daar struikel ek maar bietjie want ek het min antwoorde en die ongelowige kry maklik die oorhand in sulke gesprekke. Ek moet dan maar net erken dat ons in 'n gebroke wreld bly.
Maar daar is 'n paar plekke waar die ongelowige geen antwoorde het nie. Hoekom vlug SOVEEL mense wat platgeslaan word in die lewe, juis in die arms van die Here in? Hoekom vind soveel mense vertroosting by die Here wanneer die medemens net geen antwoorde het nie? Hoekom is dit so lekker wanneer daai vrede wat alle verstand te bowe gaan (volgens Fil 4:7), oor jou kom? Daardie tyd wat jy sterker is as wat jy ooit gedink het jy kan wees. Wie kan verklaar hoekom jy soveel vrede ervaar as jy besef dat God se vergifnis groter is as jou sondes.
En laastens, vir wie s die ongelowige dankie wanneer daar bonatuurlike uitkoms gekom het, of genesing gekom het, of finansile deurbrake gekom het?
Dit lyk my ons wat aan die Here bly vashou, maak maar net eenvoudig die beste keuse. Ek kan net eenvoudig nie deur die lewe gaan - en die storms trotseer - sonder die Here nie. ~ Willem Botha, 23/01/2018

Weer terug by my 18 Gs vir 2018: As mens Gs s, dan s jy Gees. Iemand het my n Geesvervulde jaar toegewens en dis waarvoor ek ook bid en vra en wens en hoop. Mens kan nie n nuwe jaar of n nuwe dag of n nuwe taak aanpak sonder die leiding van die Gees binne-in jou nie. Oomblik vir oomblik wil ek bewus wees van die Here wat hier binne-in my teenwoordig is, wat hier naby my is. Ek wil met elke asemteug, met elke keuse, met elke besluit Hom binne-in my ervaar en raadpleeg en gehoorsaam. Ek wil my krag, my leiding, my vrede en vreugde, my geloof druit put. Ek wil voortdurend en bewustelik vol word en vol bly van die Heilige Gees sodat Sy vrug en Sy gawes sigbaar en bruikbaar sal wees in my alledaagse lewe. ... let the Spirit fill your life. (Ef. 5:18) ~ Wilna Botha, 17/01/2018


Raak Hom aan
Ons almal smag na die Here se aanraking , daardie tye wat jy voel dat die Here baie naby aan jou kom en dat Sy nabyheid amper tasbaar is. Ek dink ons almal het dit al op een of ander manier ervaar.
Maar in Luk 8 lees ons dat die rolle omgedraai word wanneer iemand vir Jesus aanraak, en 'n onbegryplike ding gebeur. 
Luk 8:43-46 "Onder hulle was 'n vrou wat al twaalf jaar lank aan bloedvloeiing gely het. Sy het alles wat sy gehad het aan dokters uitgegee, maar niemand kon haar gesond maak nie. Sy het nader gekom en van agter af aan die soom van sy klere geraak, en haar bloedvloeiing het onmiddellik opgehou. Jesus vra toe: Wie het My aangeraak? Toe almal ontken dat dit hulle is, s Petrus: Here, die mense dring tog rondom U saam en druk teen U. Maar Jesus s: Iemand het My aangeraak, want Ek het agtergekom dat daar krag van My uitgegaan het.
Die woorde wat vir my hier bokant my begrip is, is "...Ek het agtergekom dat daar krag van My uitgegaan het". Dan lees ons verder dat Jesus haar in 'n oomblik genees. Net so kan ons Hom ook daagliks aanraak deur uit te reik na Hom toe, deur spreekwoordelik aan die soom van Sy kleed te raak. En ja, dit sal ook so kragtig wees dat daar krag van Hom uitgaan.
Raak Hom aan in tye waar jy moedeloos is en nie meer weet watter kant toe nie. Raak Hom aan as jy smag na genesing, dalk fisies of dalk op Geestelike vlak. Raak Hom aan as jy eensaam is en niemand anders het om mee te praat nie. Raak Hom aan as jy wag op deurbrake en dit lyk of net niks gebeur nie.
Maar raak Hom ook aan as jy tye van intense dankbaarheid beleef. Raak Hom aan wanneer jy in stilte by Sy voete sit en net rustig teen Hom aanleun. Raak Hom aan in tye wat jy voel dat Hy Al is wat jy nodig het. Die vrou wat siek was het haar boeglam geskrik toe Hy wou weet wie aan Hom geraak het, maar sy het nie verstaan dat Hy gewag het dat sy na Hom toe moes uitreik nie. Hy het soveel "krag" tot Sy beskikking wat Hy na jou toe wil laat vloei, Hy wag dalk nou dat jy aan Hom moet raak. Dis net 'n gebed ver. ~ Willem Botha, 16/01/2017


Nou ja, daar is die derde Maandag van die jaar al amper verby. Op die eerste Maandag het ons almal vir mekaar allerhande mooi seninge toegewens vir die nuwe jaar. Ek het ook n klomp wonderlike woorde ontvang van oraloor. Op die tweede Maandag het ek verjaar en toe is dit wr n stroom seninge en gebede wat oor my uitgespreek word. Dit het my opgeval dat n klomp van di woorde met n G begin, soos bv. gesend, gesond, gelukkig, genade, groots, goedheid, guns, genot, Geesvervuld, ens.! Toe besluit ek net daar en dan dat 2018 n G jaar gaan wees en skryf toe so 18 Gs neer vir my jaar! As mens G s, dan s jy gee.  Om te gee, moet dan seker my eerste G vir die jaar wees. Ek moet bely dat ek nie altyd ewe gene is om van my geld of goed of tyd of aandag weg te gee nie, maar ek neem die besluit om tg meer vrygewig daarmee te wees nie net vir di wat ek voel dit verdien nie, nie net vir di wat ek dink vir my k iets gaan teruggee nie. Ek sal ook meer vrygewig probeer wees met moeiliker dinge soos om vriendelikheid, geduld en genade te gee. Om iemand anders die voordeel van die twyfel te gee. Om iemand sy plekkie in die son te gee. Om meer van myself te gee as van my geld of goed. Die Bybel s mos: Om te gee, maak 'n mens gelukkiger as om te ontvang. (Hand 20:35) Die Bybel s ook: God het die blymoedige gewer lief. Elkeen moet gee soos hy hom in sy hart voorgeneem het. (2 Kor. 9:7) ~ Wilna Botha, 15/01/2018

Klik hier vir nog meer heuningdruppels >


Duplisering en verspreiding word toegelaat sonder veranderinge en met verwysing na die outeur en webruimte (www.heuning.co.za)