Daaglikse Heuningdruppels 2019

 


... soeter as heuning, as druppels uit 'n heuningkoek (Ps 119:11)

Die daaglikse heuningdruppels is ook op ons Facebook-groep. Klik hier:


Duplisering en verspreiding word toegelaat sonder veranderinge en met verwysing na die outeur (Wilna / Willem Botha) en webruimte (www.heuning.co.za)


Lees gerus enige van ons onlangse skryfsels in die tabel hieronder .....

Ek is baie bly oor die Here, ek juig oor my God, want Hy het my gered, vir my oorwinnaarsklere aangetrek. Ek is soos n bruidegom met n priesterkroon op, soos n bruid met haar juwele aan. (Jes. 61:10) Wanneer die Here vir Israel uitkoms en redding bring, is dit uit Sy oorvloedige genade. Hy red, Hy vergewe, Hy aanvaar, Hy versorg, Hy maak nuut, Hy maak skoon, Hy maak mooi. He has clothed me with the garments of salvation, He has covered me with the robe of righteousness s hierdie teks in die Engelse Bybel.  Ek en jy is ook aan die ontvangkant van hierdie genade geskenke oorwinnaarsklere, n priesterkroon, juwele. Die Here se genade is so volmaak en volkome en genoeg, al verdien ons niks daarvan nie. Ai, dis mos nou meer as genoeg rede om bly en vol vreugde te wees en oor God te juig. Moenie wag tot Sondag se kerkdiens om n prys- en danklied tot eer van die Here te sing nie. Doen dit sommer nou en laat die refrein oor en oor in jou hart herhaal: Ek is baie bly oor die Here! ~ Wilna Botha, 16/01/2018

Ons weet almal dat jy baie versigtig moet wees met wat jy s. Woorde wat seermaak word lank onthou, en mondelingse getuienis is baie werd in 'n hof. Maar met die tyd vervaag dit en eventueel kan mense woorde betwis en dit word "my woord teen joune".
Maar boeta, wat jy skryf is baie gevaarlik, want solank as wat daar 'n kopie van daardie dokument bestaan, kan jy absoluut niks aan die inhoud verander nie, tensy jy dit met 'n ander dokument vervang, soos in die geval van 'n testament.
As 'n skrywer 'n boek skryf word baie navorsing gedoen en wanneer iemand 'n verhandeling skryf vir studies, moet sy feite korrek wees. Jou hele reputasie is op die spel as die inhoud van jou werk nie 100% korrek en feitlik is nie.
Wat my bring by die Bybel. Besef jy hoe groot "risiko" die Here geneem het toe Hy mense genspireer het om die Bybel te skryf? Meer as 40 skrywers wat oor 'n tydperk van 1600 jaar geskryf het, in drie tale, op drie vastelande, en die meeste het mekaar nie geken nie. Dit verstom my dat (gegewe hierdie feit)die Bybel hierdie volmaakte eenheid vorm. Kan mense dit regtig sommer net uit hulle eie gedoen het, en sommer net enigiets geskryf het?
Besef jy dat die Bybel, en die Here se soewereiniteit net soos mis sou verdwyn as mense die Bybel verkeerd sou bewys? Besef jy hoe kragtig hierdie "dokument " moet wees om die toets van die tyd te deurstaan? Daar is geen boek op aarde wat soveel mense se lewens verander het nie, geen boek wat as meer gesaghebbend as die Bybel staan nie. Hierdie boek wat deur kinders verstaan en aanvaar word, maar wat menige geleerdes teen die mure uitdryf. Selfs skrifgeleerdes!
Ek weet nie of dit vir jou so is nie, maar as ek die Bybel in my hand neem ervaar ek 'n ongekende saligheid wat oor my kom, en elke woord wat ek lees word nuut, soos wat dit al menige kere in die verlede nuut geword het. Dis elke dag nuut!
Net 'n "goeie boek" met nuttige lewenslesse? Nee, dis die Here wat praat en Sy hele reputasie op die spel geplaas het, en dit bly steeds absoluut waterdig! 
2 Tim. 3:16-17 "Die hele Skrif is deur God genspireer en het groot waarde om in die waarheid te onderrig, dwaling te bestry, verkeerdhede reg te stel en 'n regte lewenswyse te kweek, sodat die man wat in diens van God staan, volkome voorberei en toegerus sal wees vir elke goeie werk." ~ Willem Botha, 15/01/2019


Wanneer die Here ingryp in n situasie, wanneer S redding en verlossing realiseer, wanneer Sy genade deurbreek, dan verander dinge op n ongelooflike manier, dan vind wonderwerke plaas. Wat vuil was, word skoon; wat oud was, word nuut; wat uitgedien was, kry weer nuwe lewe; wat verlore was, word gevind; waar daar trane was, kom weer blydskap; waar daar moedeloosheid was, kom nuwe hoop; waar daar vernedering was, kom daar eer en nuwe selfvertroue; waar daar toe deure was, kom weer vryheid; waar daar bekommernis was, kom nuwe vrede wat alle verstand te bowe gaan. In Jes. 60:17 lees ons van die Here se verlossing, redding en versorging vir sy volk (en vir ons!) en hoedat Hy vir hulle mr gee as voorheen. Hy s: Ek gee vir jou goud in die plek van brons, silwer in die plek van yster, brons in die plek van hout, yster in die plek van klip. Die lys brei uit in Jes. 61:3 met eer in plaas van smart, vreugde in plaas van droefheid, blydskap in plaas van hartseer. En kyk hoe mooi eggo di woorde ook in Jer. 31:13: Ek sal hulle droefheid in vreugde verander, Ek sal vir hulle uitkoms gee: Ek sal hulle bly maak, hulle sal geen kommer meer h nie. Ek is oortuig daarvan dat vir ons almal wat al deur n moeilike tyd gekom het, ht daar weer n tyd aangebreek waarop ons kon terugkyk en beleef en bely dat die Here ons deurgedra het en dat die lelik weer mooi geword het, die hartseer weg is en blydskap en vreugde in die plek daarvan gekom het. En as jy dalk op die oomblik op n plek is waar dit ng nie gebeur het nie, hou asb. moed! Die droogte hou nooit vir ewig aan nie, die storm ook nie. ~ Wilna Botha, 14/01/2019

'n Vrou laat weet dat haar man enkele dae oor het om te lewe weens kankergewasse op die brein. Hy is eintlik nog so jonk, en daar is jong kinders. Hoe nou? Hoe nou Here? Hoe lyk die pad vorentoe?
'n Oupa en ouma is platgeslaan want die kinders verlaat die land, hoeveel keer gaan hulle nog die kleinkinders sien? Mens kan nie voel en ruik deur Skype nie. 
'n Man s dat hy dringend moet werk kry, daar is net nie meer tyd oor nie en alles tel teen hom. Ouderdom, velkleur, geslag, alles.
Iemand vrees die toekoms want daar is slegs 'n paar salarisse oor voor pensioen, en daar is nie genoeg om die toekoms in te gaan nie.
Met wie gaan dit nt goed? 
Ek het tot die besef gekom dat die Here nie al ons probleme oplos soos ons graag wil h Hy moet nie. Hierdie man met kanker gaan waarskynlik binnekort begrawe word, miljoene rande val nie sommer oornag uit die hemel nie, mense se grootste vrese word ongelukkig dikwels waar.
Tog sien ek dat mense net eenvoudig by die Here bly en aanhou hoop en bid. Bitter min mense draai die rug op die Here in swaar tye, die meeste stap steeds die pad, hoe swaar ook al, liewer saam met die Here. Wat is hierdie magiese krag wat maak dat mense selfs in totaal hooplose tye steeds by die Here bly?
Ek dink nie die antwoord kan maklik verduidelik word nie, ek dink dis eerder so in jou siel ingeplant deur die Here en dis dit, dis ook hoekom ongelowiges dit nie verstaan nie , dit is net daar.
Hierdie volgende teks vat alles so mooi saam, en daarom glo ek so onwrikbaar in die Bybel .
Klaagliedere 3:21-24 "Een ding weet ek, en dit is seker, en daarom sal ek aanhou hoop: Die Here doen altyd wat Hy belowe het, Hy is altyd jammer vir mense wat swaarkry. Here, U doen dit elke nuwe oggend, U bly altyd dieselfde. Ek s: Die Here is alles wat ek het, daarom sal ek aanhou hoop." ~ Willem Botha, 10/01/2019

Vir jou het die lig gekom, die magtige teenwoordigheid van die Here het vir jou lig gebring. (Jes. 60:1) So aan die begin van n nuwe jaar het ons seker almal nuwe hoop dat daar vir ons bietjie meer lig sal wees om vir ons die pad aan te wys, bietjie meer lig om die donker dae op te helder, bietjie meer lig om dinge wat in die donker gebeur uit te wys en uit te wis. Daar is mense wat s moedeloos en sonder hoop is dat hulle geen lig aan die einde van hulle tonnel sien nie donker dinge soos siekte, slegte verhoudings, hartseer, geldprobleme, werksprobleme, eensaamheid ... noem maar op, oorweldig hulle. Die goeie nuus is: Jesus het gekom. Die Lig het gekom, die ware Lig wat elke mens verlig s lees ons in Joh. 1:9 en s het ons net nou die dag nog gesing in ons Kersfeesliedjies. Vandag, n entjie in die nuwe jaar in, n entjie in die donker wreld in, mt ons dit glo. Dit is die Here se teenwoordigheid wat vir ons lig bring. Gee vir Hom plek in jou hart, sodat Sy lig in en deur jou kan skyn. Kyk net hoe mooi praat verdere tekste in Jes. 60 van die Lig: die Here sal vir jou n ewige lig wees... jou son en maan is die Here, Hy gaan nie onder nie en word nie dof nie. Die Here sal vir jou n ewige lig wees, jou dae van smart is verby. ~ Wilna Botha, 09/01/2019


2019
En so breek nog 'n jaar aan, een van vele, maar slegs een 2019. Na die einde van die jaar sal daar nie nog een wees nie, en daarom wens ek en Wilna vir almal 'n wonderlike en gesende 2019 toe. 
Ek het toe nou gewonder wat wens ek vir ander toe, toe besef ek dat die beste wense wat ek vir ander kan toewens, is wat ek hoop mense vir my toewens. Hier is 'n paar gedagtes:
* Ek wil die beste EK wees wat ek kan wees. Ek wil presies wees wat die Here vir my in gedagte het, ek wil nie iemand anders wees wat deur God geskape is nie, want dan verloor ek my totale identiteit. 
* Ek wil wees wie God my gemaak het, nie wie ek geword het nie. Ek dink ek mis so dikwels die teiken. 
* Ek wil so graag in totale vrede met myself, sowel as met ALMAL om my (en in die land) lewe. 
* Ek wil so graag my talente voluit uitleef, sonder om ander se talente na te streef, of te probeer uitleef. 
* Ek wil so graag leer om as geredde wese te leef, en nie elke dag myself te martel met die gedagte dat ek onvolmaak is nie. 
* Ek wil so graag sien hoe my geloof in Christus toeneem, en nie meegesleur word deur ander se opinies nie, vernaam nie diegene wie se geloof in die sand wegsyfer nie. 
* Ek wil graag die Woord van God stywer teen my bors vasdruk, en een word met dit. 
* Ek wil so graag meer van God se daaglikse wonderwerke raaksien, want ek het blind geword daarvoor omdat ek alles as vanselfsprekend aanvaar. 
* Ek wil graag glo dat wanneer die huidige gladde waters begin rof raak, God daar is om my hand te vat as ek soos Petrus begin sink. 
* Ek wil meer dankbaar wees vir familie en vriende, en goeie verhoudinge koester. Mens besef gewoonlik by iemand se graf dat vergifnis te laat is. 
* Ek wil werk aan 'n goeie gesonde liggaam, want hy moet nog lank hou. 
* Ek wil werk aan 'n goeie gesonde gees, want dis al hoe ek vrede kan najaag, en my "sanity" behou. 
* Ek wil graag ten alle tye kan s "Dit is wel met my siel". 
* Ek wil so leef dat mense die Here in my sien. 
En dit my liewe vriend, wens ek vir jou ook toe vir 2019. ~ Willem Botha, 08/01/2019


Klik hier vir nog meer heuningdruppels >


Duplisering en verspreiding word toegelaat sonder veranderinge en met verwysing na die outeur en webruimte (www.heuning.co.za)